31.10.11

Crowned

Nodul, Tektosag Records'dan çıkan bu ikinci releasinde yer alan ilk şarkı "Crowned" ile, önce diplerden gelen kirli sounduyla bizi olacaklara hazırlayıp, peşine dubstepin techy dalgalarında gezindiriyor. Nodul'un imzası olarak niteleyebileceğim sade, abartısız beat üzeri dinleyeni hemen yakalayan sample, synth ve sub bass şarkıdaki yoğunluğu ve şafak sökmesine yakın karanlığı andıran atmosferi tamamlıyor.
EP'nin ikinci şarkısı "Pop A Cork" ise Cylob, AFX, Autechre, Global Goon ve hatta Vulva'yi anımsatan sounduyla benim favorilerim arasına girip, synthiyle kafamda dönmeye başladı bile. Beat üzerinde basit ama akıllıca oyunlar ve sample, benim için şarkının ömrünü uzatıyor. Eğer biri bana bunun 2000ler başı Rephlex katoloğundan olduğunu söylese ve ben bilmesem kimin şarkısı olduğunu, buna kolayca kanabilirdim. Göz ardi etmeyin, yumulun.
Nodul - Crowned/Pop A Cork Preview OUT NOW by TektosagRecords

No comments: