4.12.08

2Bad


Bu postu onumuzdeki pazar gunu rapora eklemeyi planliyodum ama dayanamadim.Evet, Hyperdub,Kode9 ve bi release mevzubahsimiz.
Kode9, Londradaki Transition studiolarindan, Leon aka LD yi yanina almis ve bir suredir mixlerinde de hissedilir derecede artan house etkisini vucut haline getirecek mecralara akmis.Synth piano chordlar,kirik bi beat,guclu bi bass ve dub.Eger bu sarkilari 140 bpm civarlarinda yapsalardi, “eh iste her zamanki Kode9, gene yeni biseler denemis“ diyip gecerdim, ancak beatide dusurup house etkisini iyice arttirmayi tercih edince herzamanki Kode9 olmuyo tabii.
Vinyl’in A yuzunde uzun suredir heyecanla cikmasi beklenen, dusuk tempolu,Kode9 perkusyonlar ve dubstep kokan basstan mevcut edilmis "Bad" var.Plagin arka yuzundeyse, macera devam ediyo diye synth piano giren daha da bi housea yaklasmis ama dubdan feragat etmemis "2bad" var.Bad, tabii ki favori kisim bu plakta.Bu plagi bi yerlerde calarken sete ekleyecegimi hic sanmiyorum ama arsive atmak ve arada dinlemek lazim, onu biliyorum.

No comments: