15.6.09

Lockout


Milanesein uzun suredir cikmasi beklenen ve cesitli sorunlar yuzunden cikis tarihi ertelenen albumu Lockout bugun yani 15 Haziran itibariyle dukkanlara dustu.Bikac gun once promolarina kavusan sanslilardan degildim ve bugune kadar beklemek zorunda kaldim.Neyse albume gecelim.
Album CD ve 2x12” formatinda Planet Mu’dan cikti.CD 12 sarkidan vinyl versiyonu ise sadece 5 sarkidan olusuyor.Ben CD versiyondaki sarki sirasina gore yazayim.
Album Al-Haca Soundsystem'ina Baby Bluesuna Milanesein yaptigi remix ile aciliyor.Daha baslagicta Dead Man Walking’i hatirlatan yuksek LFOlu bass uzeri vokalle karsilasmak Milanese’de pek degisiklik yok dedirtiyor ama bir yandan da sevindirici.Arkadan gelen MC koltugunda Ben Sharpa’nin yeraldigi Wonderful World grimecore saldirisini topyekun taaruza dondurmus.
3. sarki, The End’in albumde 3 farkli versiyonu bulunuyor;orjinali,Untold Remixi, ve Off Mixi.The End saldiriyi kullanilan lfolu bassla daha derinlestirmis bi dubstep.Hemen ardindan gene Ben Sharpali B Sharpa Reload Mix var, bunun orjinalide 9. sirada eklenmis albume.
Milanese in kirli beat uzerine yerlestirdigi lfolu bass ve derinden gelen synthleriyle Unique 3 nin Take This Loveina yaptigi remix muthis.Ardindan gelen Disclosure’da tekrar Ben Sharpa mikrofonu aliyor ve kirli grime/dubstep akmaya devam ediyor hoparlorlerden.
11. siradaki sarki ise Booty Cologne’un Shake Wut Ya Mama Gave Yasina Milanese in yaptigi remix.
Genel olarak bakinca Milanesein soundu daha once dedigim gibi pek degismemis, Extend’de yarim biraktigi isini bitirmeye gelmis gibi.Oldukca sert ve kirli sound, LFOyu monoton kullanmak yerine her sarkida daha yaratici kullanim ve bol synth gene mevcut bu albumde.
Bu arada Milanese albumun cikisi serefine kendi sitesinde 2 adet bedava mp3 yayinladi.Biri Caramel Cognac’a farkli bakis Caramel Fixup digeriyse Peggy Flynne bi degisik bakis Peggy Land.

No comments: