14.10.09

Axe To Fall


Converge 20 ekimde yeni albumu Axe To Fallu cikariyor.O zamana kadar bekleyeyim, bi plak gelsin oyle yazayim dedim, ama sonra Epitaph'in albumun vinylini basmayip o isi Deathwish e biraktigini ve Deathwish inde kimbilir plagi ne ara cikaracagini ogrenince daha fazla sabredemedim.
Herneyse, Jane Doe yu ilk duydugumda "cok iyi, daha otesi olmaz heralde" demistim, once You Fail Me 2 sene sonra ise No Heroes ile geldiler ve her biri o zamana kadar ki en iyi Converge albumuydu.Her cikan albumunde bu kadar gelisen, ileriye giden baska biriki gup vardir ama bu isi on senedir devam ettirenini bilmiyorum ben.
Teknigini meknigini bosver, sarkilari ilk duydugumda ne hissettiriyorsa odur album benim icin.Bir cirpida Dark Horse ile basladiyip Wretched World ile albumu hatmettigimde, aynen daha oncekiler icin dusundugumu dusundum: Converge un simdiye kadar ki en iyi isi bu.
Jacobgiller daha napacaklar, ne kadar ileri goturecekler muziklerini merak ediyorum.Simdiden benim icin 2009un en iyi albumlerinde ust siralarda.

No comments: