10.12.09

216 dB


En son Soundclash'te Traktor bahsetmisti, Karga'da birseyler yapacagiz diye ama bu kadar cabuk olacagini beklemiyordum.
Neyse, Karga Bar'da cuma aksami bizimkiler cikip kadikoy'u salliyacak iste.Kadroda super: Güven, Datafobik, G.G., Traktör.Daha ne olsun?
Bu arada cumartesi karsiya gecip Dogzstar'a gelemeyecek olursaniz, hani olmaz ama eger vapur kacar, dolmus olmazsa filan, 6:45 gram'da Selekta Firuzaga calacak ona gidin.Uzaydan Sesler gecesinde dubdan dubstepe seleksiyonunu sunacak, ben calmayacak olsam giderdim, zaten baya oldu Firuzagayi dinlemeyeli.
Ben hafta sonu planinizi sizin icin yaptim, cuma gunu 216dBye gidiyorsunuz sonra ertesi gun Soundclash'e geliyorsunuz.Ah vapur kacti naapcaz? Uzaydan Sesler'e gidiyorsunuz.
Bu kadar basit yani, evet evet aynen bu kadar basit.

No comments: