30.11.08

Dubstepe Nooldu? Nooldu? #3

--Test Pressler pek sik satilmaz, zaten test press cikarmayi tercih eden cok az produktor var.Kromestar bu tercihte bulunan az sayidaki poroduktorlerin basinda geliyor.Gene 2 TP satisa cikarmis ama ben bunlari yazarken heryerde coktan sold out olmustu zaten.Ben de alamadim ne yazik ki.Neyse gecelim sarkilara.
Ilk TPmiz Alien,Hype ve Poison sarkilarini icermekte.Klasik Kromestar beatleri,basslari karsiliyor daha ilk sarkida.Wobble’i abartmadan kullanip "soundsystem killer" basslinelar yazmak bu adamin en iyi bildigi sey.Diger TP tek tarafli vinyl Bassbindeyse lfo ya yuklenmis sahane bi sarki yapmis.Son bikac dukkanda kalmadiysa, ancak aylar sonra promolari cikinca alabilecegiz tabi bunlari.

--Gecen hafta gene Southside Recordingsten TP cikaran bi diger isimde F1di.Garage etkisinin F1 uzerinde daha fazla oldugunu saniyorum.Adamin basslinelari ve beatleri hep o yonde.Ben pek tercih etmem bu TPyi, yani almaliyim diye olup bitmem, eski islerini tercih ederim ama seveni vardir tabiki.


--Skream daha evvel promolarini yayinladigi Skreamizm serisinin besincisinin full versiyonunu yayinladi.Ben daha evvel promolarini almaktansa bu versiyonun cikmasini bekledim.3x12”den olusan bu albumun daha sarki secim asamasi heyecanliydi, sunu koy bunu koy diyenlere, ben duydum su su sarkilar varmis diyenlerle, boyle vir vir otenlere heryerde raslaniyordu ozellikle DSF'de.Neyse, gecen haftalar sonunda son listeyi skream vermis ve hurafelere noktayi koymustu.Filth,If You Know,Fick,One For The Heads Who Remember,Rimz ,Simple City sirasi var Skreamizm 5da.Daha sonra uzun uzun yazarmiyim bilmiyorum,benim uzun zamandir bekledigim Filth ve Fick var bu albumde, onlar yeter.


--Caspa’nin Floor Dem ve My Pet Monster dan olusan 12”i digital soundboydan cikti.Caspa’nin cokta hayrani degilim.Ruskoyla bu Caspa’nin yaptiklari ilk baslarda degisik geliyodu ama devamli ayni jump-up stili devam ettirince baydirdilar.Hele Rusko biktirdi biktirdi.Caspa’nin bu plagi gene nispeten iyi, uzun suredir mixlerde yer aliyordu zaten gecenlerde promosu cikinca tenezzul etmemistim ama belki bu full release i alirim.


--Eveet bu blogun ilk postunda bahsettigim MRK1 ve Virus Syndicate isi nihayet cikti, For The Music.Benim icin ayin release i bu.Contagious ve MRK1 fazla soze gerek yok.


--Argon’un cikardigi hersey iyi degil ama cogu cok iyi. Tes La Rok ve Desto ortakligi bu 20 katalog numarali 12’’i ortaya cikarmis Low,One Thing ve One Thing’in Tes La Rok remixini basmislar plaga.Iyı sayilabilecek bi 12" olmus, one thing’in tes la rok remixi daha iyi bence.

--Chimpo’da faal gecirenlerden Kasim ayini.Yeni releasei Sidestepper Recordingsten Sack Of Balls ve Big Mani iceren bi 12”.Guzel setpperlar ikiside partilerde calinca dansettiren turunden.

Gecen Sali islerin yogunlugu yuzunden yazamadim bu raporu, simdi de genisletilmis halde yazamiyorum ne yazik ki.Sadece benim en fazla ilgimi cekenler uzerine biseler yazdim.Daha bisuru sey cikti, misal Scorn sarkilarina yapilan remixler cikti,Cardpusher Lodubstan Milk Thistle i cikardi,Hatcha ve Kromestar’in Epsi cikti,Kutz whitelabellari Soul jazz recordsta belirdi, daha bi ton sey.Simdilik bu kadar, esen kalin.

No comments: